Service Level Agreements.
Vi forpligter os til at levere en uovertruffen webhosting oplevelse. De følgende SLA’er beskriver vores løfter til dig, når noget går galt, eller når du har brug for vores hjælp.
Alle produkt forlængelses anmodninger skal anmodes om inden for syv (7) dage efter hændelsen der bryder SLA, der sker via en ticket til vores bogholderi.
Vi henviser til vores interne overvågningssystemer ved udstedelse af produkt forlængelse. Desværre kan vi ikke udstede forlængelser baseret på tredjeparts oppetids monitorer opsat af vores kunder.
Support SLA.
Alle tjenester.
Skulle du have brug for at kontakte os, beskriver vores support SLA den maksimale ventetid for hver produkt. Hvis vi ikke svarer på din ticket eller efterfølgende svarer inden for nedenstående tidsrammer, har du ret til at kræve en (1) måneds forlængelse af produktet du henvender dig omkring pr kalendermåned. Denne SLA gælder ikke for salgs forespørgsler eller for ikke-kunder.
Produkt | SLA type | Tilgængelighed | Reaktionstid |
---|---|---|---|
Webhotel Essential | Begrænset Support | Hverdage 9:00 – 17:00 | 32 timer |
Webhotel Economy | Normal Support | Hverdage 9:00 – 17:00 | 16 timer |
Webhotel Business | Prioriteret Support | Hverdage 9:00 – 17:00 | 8 timer |
På trods af de ovennævnte reaktionstider, bliver der ofte svaret meget hurtigere. Vores definition af et svar er når vi sender dig svaret på dit spørgsmål eller en besked om at vi har igangsat arbejdet med sagen.
Oppetid SLA.
Webhoteller.
Denne SLA gælder webhotellerne: Essential, Economy og Business og dækker kun uplanlagte nedetider i forbindelse med hardware-, software- eller netværksproblemer. Denne SLA gælder ikke, når tjenesten er blevet gjort utilgængelig på grund af angreb, kundefejl eller på anden måde uden for vores kontrol. Oppetiden bestemmes over en 30-dages løbende tidsperiode.
Bemærk at oppetids garantien kun gælder for serverens oppetid, ikke individuelle hjemmesider og domæner.
Webhotel typer | Oppetidsgaranti | Max nedetid per måned | Kompensation og type |
---|---|---|---|
Webhotel Essential | 99,90% | 43m 49,70s | Ja, forlængelse af abonnement |
Webhotel Economy | 99,92% | 35m 03,80s | Ja, forlængelse af abonnement |
Webhotel Business | 99,95% | 21m 54,90s | Ja, forlængelse af abonnement |
Oppetid | Essential kompensation | Economy kompensation | Business kompensation |
---|---|---|---|
mindre end 99,95% | Ingen | Ingen | 1 måneds forlængelse |
mindre end 99,92% | Ingen | 1 måneds forlængelse | 1 måneds forlængelse |
mindre end 99,90% | 1 måneds forlængelse | 1 måneds forlængelse | 1 måneds forlængelse |
mindre end 99,80% | 1 måneds forlængelse | 1 måneds forlængelse | 2 måneder forlængelse |
mindre end 99,70% | 1 måneds forlængelse | 2 måneder forlængelse | 2 måneder forlængelse |
mindre end 99,60% | 2 måneder forlængelse | 2 måneder forlængelse | 3 måneders forlængelse |
mindre end 99,50% | 2 måneder forlængelse | 3 måneder forlængelse | 3 måneders forlængelse |
mindre end 99,40% | 3 måneders forlængelse | 3 måneder forlængelse | 4 måneder forlængelse |
mindre end 99,30% | 3 måneders forlængelse | 4 måneder forlængelse | 4 måneder forlængelse |
mindre end 99,20% | 4 måneder forlængelse | 4 måneder forlængelse | 5 måneder forlængelse |
mindre end 99,10% | 4 måneder forlængelse | 5 måneder forlængelse | 5 måneder forlængelse |
mindre end 99% | 5 måneder forlængelse | 5 måneder forlængelse | 6 måneders forlængelse |
Outsourcing SLA.
Denne SLA gælder for Server outsourcing og dækker kun uplanlagt nedetid i forbindelse med hardware-, software- eller netværksproblemer. Denne SLA gælder ikke, når tjenesten er blevet gjort utilgængelig på grund af angreb, kundefejl eller på anden måde uden for vores kontrol. Oppetiden bestemmes over en 30-dages løbende tidsperiode.
SLA | Tilgængelighed | Reaktionstid |
---|---|---|
Begrænset Support | Hverdage 9:00 – 17:00 | 24 timer |
Normal Support | Hverdage 9:00 – 17:00 | 12 timer |
Prioriteret Support | Hverdage 9:00 – 22:00 og weekender 9:00 – 22:00 | 8 timer |
Backup SLA.
Vi vil gøre alt for at sikre, at serverne sikkerhedskopieres korrekt og til tiden. For alle webhotellerne er dette hver 24. time med mindst 14 genoprettelige sikkerhedskopier for hver tjeneste. Hvis vi ikke overholder dette løfte, har du ret til at kræve en (1) måneds forlængelse af produktet pr kalendermåned.
Selvom vi vil gør vores bedste for at sikre, at backuppen er tilgængelig og komplet, anbefaler vi altid, at du også tager dine egne sikkerhedskopier så er du aller bedst stillet i forhold til det utænkelige.